Veel gestelde vragen
De meest gestelde vragen zijn per afdeling gerangschikt. Achter de vraag staat het antwoord of, indien noodzakelijk, extra informatie beschreven wat u dient te vermelden op het contactformulier. In dat geval is het woord ´contactformulier´ klikbaar en wordt u daarmee meteen doorverwezen naar de juiste afdeling op het contactformulier.
Mocht uw vraag alsnog niet geheel beantwoord zijn dan kunt u contact opnemen met één van onze afdelingen.
Indien u niet weet bij welke afdeling uw vraag hoort, dan kunt u contact opnemen met het Secretariaat.
Ledenadministratie:
Hoe beëindig ik mijn lidmaatschap?
Statutair, zie artikel 20 lid 2, kan opzegging slechts schriftelijk geschieden. Vóór 1 december dient de opzegging bij de Ledenadministatie binnen te zijn. Indien voor een andere verzendingsmethode dan verzending per aangetekende brief wordt gekozen, ligt het risico van correcte en tijdige ontvangst van de opzegging bij de verzender ervan. Het College van Betuur bevestigt de ontvangst indien daarom in de opzeggingsbrief wordt verzocht. Mailadres van de ledenadministratie is: ledenadministratie@societeitdewitte.nl
Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?
U kunt uw adres in uw profiel wijzigen, waarna automatisch een e-mail naar de Ledenadministratie wordt verstuurd. Of vermeld op het contactformulier uw naam, lidnummer en adresgegevens. Als het is verwerkt dan is het zichtbaar in uw profiel.
Hoe kan ik mijn profiel wijzigen?
U kunt uw profiel alleen wijzigen als u bent ingelogd.
Hoe kan ik wijzigingen binnen mijn tafel, club of commissie doorvoeren?
Via het contactformulier kunt u wijzigingen van uw tafel, club of commissie doorgeven.
In een latere fase wordt de webbeheerder van elk tafel- cq. commissie- cq. club gemachtigd om wijzigingen door te voeren.
Hoe vraag ik (informatie over) een lidmaatschap aan?
Vermeld op het contactformulier uw naam, e-mailadres en adresgegevens, zodat een informatiemap met inschrijfformulieren kan worden toegestuurd.
Ik ben lid en wil iemand voorstellen, wat moet ik hiervoor doen?
Vermeld op het contactformulier uw naam, lidnummer en adresgegevens, zodat een informatiemap aan u voor het potentiële lid kan worden toegestuurd. U kunt dan als voorsteller het voorstelformulier invullen.
Ik ben mijn lidmaatschapspas kwijt, hoe vraag ik een nieuwe aan?
Vermeld op het contactformulier uw naam, lidnummer en e-mailadres. Dan wordt uw nieuwe pas aangemaakt en klaargelegd bij de receptie. Deze pas kunt u ophalen op vertoon van uw identiteitsbewijs. De kosten voor een nieuwe lidmaatschapspas bedragen € 25,50.
Ik ga verhuizen naar het buitenland, blijft mijn lidmaatschap dan hetzelfde?
Ja, uw lidmaatschap blijft gelijk. Vermeld op het contactformulier uw naam, e-mailadres en nieuwe adres.
Ik wil een zusterclub bezoeken, wat moet ik hiervoor doen?
Vermeld op het contactformulier de te bezoeken zusterclub(s) en wat de verblijfsperiode is, zodat uw Letter of Introduction (LOI) kan worden toegestuurd.
Ik woon in het buitenland, kan ik dan wel lid worden?
Ja, dat is mogelijk. Vermeld op het contactformulier uw naam, e-mailadres en adresgegevens, zodat een informatiemap met inschrijfformulieren kan worden toegestuurd. U dient een aanmeldingsformulier, vergezeld van een CV, alsmede een ondersteuningsformulier in te leveren.
Reserveringen:
Hoe en wanneer kan ik de menusuggesties tegemoet zien?
De menu-/wijnsuggesties worden in de derde week van de maand voorafgaand aan uw diner op deze site gepubliceerd,
Uiteraard kunnen wij u de menu-/wijnsuggesties ook per e-mail doen toekomen. Vermeld op het contactformulier om welke datum en bijeenkomst het gaat, zodat de juiste suggesties kunnen worden gemaild.
Hoe kan ik een afspraak maken om een zaal te bezichtigen en/of een bijeenkomst persoonlijk te bespreken?
U kunt een afspraak maken door het contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met de afdeling Reserveringen, bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur: 070-360.79.33 (algemeen)
Hoe kan ik een zaal reserveren?
Vermeld op het contactformulier uw naam, uw tafel/organisatie, de geplande datum van de reservering, het tijdschema, het verwachte aantal gasten en uw wensen omtrent catering, zaalinrichting, tafelopstelling en audiovisuele apparatuur. Vervolgens zal een offerte worden opgesteld en een optionele reservering worden geplaatst (3 weken).
Wenst u liever telefonisch contact met de afdeling Reserveringen? Deze afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur: 070-360.79.33 (algemeen).
Indien ik dieetwensen heb of een ander menu wil afstemmen, tot wie moet ik mij dan wenden?
Voor dieetwensen kunt u telefonisch contact opnemen met de afdeling Reserveringen. Deze afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur: 070-360.79.33 (algemeen).
Kan ik als niet-lid ook een zaal reserveren?
Ja, dit is mogelijk mits het College van Bestuur u hiervoor toestemming verleent.
Vermeld op het contactformulier uw naam, uw tafel/organisatie, de geplande datum van de reservering, het tijdschema, het verwachte aantal gasten en uw wensen omtrent catering, zaalinrichting, tafelopstelling en audiovisuele apparatuur. Vervolgens zal een offerte worden opgesteld en een optionele reservering worden geplaatst (3 weken).
Wenst u liever telefonisch contact met de afdeling Reserveringen? Deze afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur: 070-360.79.33 (algemeen).
Waarmee dien ik rekening te houden indien ik een zaalreservering wens te annuleren?
Indien u de sociëteit een getekende offerte betreffende uw bijeenkomst heeft gestuurd, kunt u uw definitieve zaalreservering uiterlijk twee weken voor aanvang van het evenement, kosteloos annuleren. Indien u na dit tijdstip annuleert, zullen wij de kosten conform de Uniforme Voorwaarden Horeca aan u doorberekenen.
Vermeld op het contactformulier uw naam, tafel/organisatie en welke bijeenkomst u wilt annuleren. Annuleringen dienen schriftelijk te worden doorgegeven.
Wanneer moet ik uiterlijk mijn menu-/wijnkeuze en het aantal personen doorgeven?
In verband met de wekelijkse planning en centrale inkoop dient de afdeling Reserveringen uiterlijk de woensdag voor aanvang van uw evenement over alle specifieke details te beschikken. Het aantal deelnemers kan nog worden gewijzigd tot twee werkdagen voor aanvang van uw evenement. Bij wijzigingen na dit tijdstip zal het op dat moment opgegeven aantal aan u worden doorberekend.
Wat zijn de kosten per zaal?
Dit wordt niet op de website vermeld. Meer informatie betreffende een zaal cq. meerdere zalen kunt u opvragen via het contactformulier of door telefonisch contact op te nemen met de afdeling Reserveringen. Deze afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur: 070-360.79.33 (algemeen).
Wat zijn de openingstijden van de sociëteit en op welke dagen is het mogelijk een zaal te reserveren?
De sociëteit is geopend van maandag t/m vrijdag van 10:00 uur - 23:00 uur. Het is echter ook mogelijk om reeds vóór 10:00 uur of in het weekend een zaal te reserveren voor een bijeenkomst. Wilt u meer weten over het reserveren van zalen? Vermeld op het contactformulier uw naam, uw tafel/organisatie, de geplande datum van de reservering, het tijdschema, het verwachte aantal gasten en uw wensen omtrent catering, zaalinrichting, tafelopstelling en audiovisuele apparatuur. Vervolgens zal een offerte worden opgesteld en een optionele reservering worden geplaatst (3 weken). Wenst u liever telefonisch contact met de afdeling Reserveringen? Deze afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur: 070-360.79.33 (algemeen).
Administratie:
Ik heb een vraag over de betaling van een bepaald evenement.
Vermeld op het contactformulier uw naam, lidnummer, e-mailadres en over welk evenement u een vraag heeft, zodat de Administratie uw vraag kan beantwoorden.
Ik heb een vraag over een factuur.
Vermeld op het contactformulier uw naam, lidnummer, e-mailadres en het factuurnummer, zodat de Administratie uw vraag kan beantwoorden.
Secretariaat:
Hoe kan ik een groep niet-leden introduceren?
De regels omtrent introductie staan beschreven bij Huisregels. Voor een groep groter dan vijf personen dient u een verzoek voor collectieve introductie aan te vragen bij het College van Bestuur, welke te bereiken is via het Secretariaat. Vermeld op het contactformulier uw naam, lidnummer, e-mailadres en welke personen u op welke datum wenst te introduceren. Hierbij is het van belang dat u uw e-mail aan het College van Bestuur richt.
Hoe kan ik met een bestuurs-/commissielid of ander Wittelid in contact komen?
Vanwege privacy mogen wij geen contactgegevens verstrekken van Witteleden, tenzij zij dit zelf hebben aangegeven op de website. Indien dit niet is vrijgegeven kunt u, via het contactformulier, het Secretariaat vragen uw e-mail door te sturen naar het desbetreffende lid, zodat het lid met u contact kan opnemen.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
De klachtenprocedure staat beschreven in de huisregels:
Bij een klacht over eten, drinken of voorzieningen voor een evenement is het personeel ter plaatse het eerste aanspreekpunt.
Bij een klacht over gedrag of voorkomen van het personeel kunt u dit melden bij de directeur of, in zijn afwezigheid, bij het management.
Bij een klacht over de directeur of over de Sociëteit kan dit alleen schriftelijk per brief (niet per e-mail) worden gericht aan het College van Bestuur.
Wat zijn de adverteermogelijkheden in het Periodiek (Witteblad)?
Vermeld op het contactformulier uw naam, e-mailadres en wensen, zodat er contact met u kan worden opgenomen.
Wat zijn de huisregels en wat is het kledingvoorschrift?
De huisregels van de Sociëteit, inclusief het kledingvoorschrift, staan beschreven van A-Z.